חוויית קניית תיק ממעצבת תיקים - מה צריך לבדוק

 

אין fun יותר גדול ומגניב מלקנות תיק. אפשר להעלים יום רע בעבודה, ריב עם אימא או עם הבעל או סתם יום לא נחמד בלימודים והפתרון - קניית תיק. זה שיכיל את כל השיגעונות שלך, שייתן לך את השקט הנפשי בלמצוא כל דבר שאת מחפשת, אפילו הקטן ביותר בשנייה. תיק שיגרום לך להראות יפה ובעלת ביטחון עצמי. בקיצור, בואי נצלול למה צריך לשים לב בטרם ניגש לרכישת התיק.
אז... החלטת לקנות תיק. כאשר את ניגשת לרכישת תיק ממעצבת תיקים, ישנן כמה דרכים שיכולות לעזור לך למצוא את התיק המושלם עבורך. בואי נסקור כמה מהם במאמר זה.


מחקר מקדים

ערכי מחקר מקדים - ניתן לחפש בגוגל אתרי תיקים או חברות תיקים, דפי זהב, 144 על מנת לקבל את התמונה המלאה והאחרונה שקיימת בשוק מעצבי התיקים. התמקדי בקו עיצוב האהוב עלייך, אך זכרי, עולם העיצוב מתחדש חדשות לבקרים ועלייך לשמור על ראש פתוח ורענן ולא להתקבע על סגנון שהיית רגילה אליו בעבר וכמו כן, לגבי שילוב צבעים וחומרים. התבססי על פרסומים, תמונות, סוגי עורות או בדים וביקורות על עיצובי התיקים של המעצבות השונות על מנת לוודא שהם עונים על הסגנון המתאים ביותר עבורך.

למשל שימי לב להבדלים בין התיקים - תיק עם רצועות לכתף ותיק גב:

תיק לנשים עור איטלקיתיק גב מעור לנשים

סקרי קולקציות

מצאת את התיק שמתאים ללוק שאת מחפשת. כעת, בדקי במקביל את כל קולקציות התיקים של אותה מעצבת. עלייך לסקור היטב את איכות החומרים, איכות התפירה ואיכות הגימורים וכמו כן את הפרטים הטכניים של התיק כגון: כיסים, תאים, תאים נסתרים, כיסים עם רוכסן, איכות הרוכסנים. על מנת לראות האם תיק זה עונה על דרישותייך בהיבט העיצובי, ולא פחות חשוב, מבחינת נוחות התיק, אבזורו, הפרזולים ואיכותם (ציפוי זהב, ציפוי בסגנון ענתיק).

חנויות מותגים

ברחבי העיר ישנן חנויות למכביר אשר מציעות בחלונות הראווה שלהן את ה"פינוק" של לקנות תיק. לפעמים זהו יתרון וגם חסרון. יתרון של קנייה בחנות הוא שתוכלי לראות את התיק פיזית, לבחון את איכותו ולנסות אותו עלייך לפני הרכישה. ישנן חנויות של יבואנים המוכרות תיקים שנראים כמו תיקי עור איכותיים, כאשר הם בפועל - תיקים הנושאים עליהם תווית של "עור PU" והם בפועל אינם עשויים מעור אמיתי. אלא מדמוי עור איכותי. חשוב מאוד לקרוא את התווית ולוודא שאם בדעתך לקנות תיק עור אמיתי, כך יהיה הדבר.

רבות הלקוחות שמגיעות אליי ומספרות לי שקנו תיק עור איטלקי, כאשר בעצם הן קנו תיק זול ולא איכותי ממדרחוב באיטליה אשר מתפרק להן לאחר שימוש אינטנסיבי.
לעומת זאת, קניה אצל עפרה מאפשרת לך ליהנות ממוצר מעולה מ- 100% עור טבעי שאינו מתבלה עם הזמן ושומר על הצבע המקורי שלו ועל האימום שלו לאורך שנים ללא קשר לאינטנסיביות השימוש.

אופנת הרחוב וקניונים

נכנסת לחנות בקניון. מגוון התיקים דיי דומה והוא בדרך כלל יראה באותו סגנון, בצבעים שונים ובשילובים שונים. תיק מאופנת הרחוב הינו בדרך כלל בעיצוב תעשייתי. תוכלי לראות אותו על נשים בתחנת האוטובוס, בקניון, בסופר, במסיבה. אבל... אם את מעוניינת בתיק מעוצב רק עבורך כי את ייחודית ומיוחדת במינך תוכלי למצוא את האחד המתאים אישית לצרכייך, לעבודתך, לבילוי ולהעדפות הצבע והחומרים הטובים והאיכותיים ביותר ממגוון תיקי נשים אצלנו בלבד. זוהי אהבה ממבט ראשון.

חווית הקנייה

מכירה את התחושה... נכנסת לחנות תיקים... כל הקירות מכוסים בתיקים. התהליך יכול להיות מאוד מבלבל. איזה תיק? איזה סגנון? איזה צבע? מה יתאים לי למחר בבוקר לפגישת העסקים? האם לקנות צבע שמגביל אותי בבגדים? אחרי שניה של מדידה הלכת לאיבוד... מה עכשיו??? המוכרת שמה לב לבלבול ולכך שאת לא מצליחה להחליט. ברקע המוסיקה הרועשת אינה מסייעת ואף מפריעה ויש לכך סיבה! חנויות התיקים רוצות שתיכנסי, תקני ותלכי כמה שיותר מהר. אצלנו, בעפרה דוידי יש את כל הזמן שבעולם עבורך. תוכלי לבחור בתיק ממגוון העצום של העיצובים באתר, לשכלל אותו לצרכייך, לעצב כרצונך והכל תוך הקשבה לטעם האנין שלך שנרכש במשך שנים.

בחזרה לבלוג